JAK RADZIĆ SOBIE Z MOWĄ NIENAWIŚCI? HELPDESK DLA ORGANIZACJI…


JAK RADZIĆ SOBIE Z MOWĄ NIENAWIŚCI? HELPDESK DLA ORGANIZACJI

Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ” zostało partnerem inicjatywy, w ramach której powstał helpdesk dla organizacji, wspierający w radzeniu sobie z mową nienawiści.

Akcję realizuje koalicja Łódź Różnorodności , która zachęca: „Wychodzimy do Was z inicjatywą, która ma być realnym wsparciem w tym, jak radzić sobie z hejtem. Jeśli Wasza organizacja doświadczyła mowy nienawiści, jeśli stykacie się z medialnymi atakami, jeśli wpadają do Was farmy trolli, napiszcie do nas! Oferujemy bezpłatne konsultacje online i praktyczne wskazówki – jak poradzić sobie z hejtem”.

Dane kontaktowe do koordynatorów akcji znajdują się poniżej na grafice.




Żródło materiału: Stowarzyszenie NIGDY WIĘCEJ

Related posts

„Sytuacja w Jemenie eskaluje. Przestrzeń powietrzna jest częściowo zamknięta, a …

Lama i Sama straciły rodziców z oczu podczas bombardowania. Ponad rok spędzili osobno. Teraz mogą już być raze…

– Siostry są dla mnie jak mamy i znam je lepiej niż mają własną mamę – mówi Mary, która od około sześciu lat m…