Cieszymy się, że tak duża marka jak Lidl Polska zaangażowała się w naszą kampanię „Dzieciństwo bez przemocy”. Wierzymy, że dzięki tej współpracy osoby z całej Polski dowiedzą się, jak tworzyć bezpieczniejszy świat dla dzieci i jak reagować na przemoc
Hasło kampanii „Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy” można już usłyszeć we wszystkich, ponad 900 sklepach Lidl Polska. Mamy nadzieję, że dzięki temu zyska ono jeszcze większy zasięg oraz zainspiruje innych do działania, zwiększając świadomość w kwestii ochrony najmłodszych
#dzieciństwobezprzemocy #19listopada #dzieciństwomocy #lidl
Sfinansowano z Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości oraz ze środków Save the Children International. Partnerem Głównym jest @Rzecznik Praw Dziecka Monika Horna-Cieślak. Partnerem Strategicznym kampanii jest LIBRUS
#Cieszymy #się #że #tak #duża #marka #jak #Lidl #Polska #zaangażowała #się #naszą #kampani..