Pierwszy telefon w ☎ 116 111 zadzwonił dokładnie 15 lat temu. Początkowo zespół tworzyło zaledwie kilka osób, a rozmów było niewiele. Stopniowo rozszerzaliśmy swoje działania, wydłużając dyżury i powiększając zespół. Od marca 2020 roku odbieramy telefony przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Od ponad roku prowadzimy również dyżury w języku ukraińskim i rosyjskim, ponieważ naszą misją jest zapewnienie wsparcia każdemu dziecku w Polsce, które potrzebuje rozmowy.
Staramy się podążać za dziećmi i nastolatkami oraz dostosowywać pomoc do ich potrzeb. Obserwujemy, że czasem trudno jest im powiedzieć o problemach na głos lub po prostu – wolą pisać. Teraz dajemy im możliwość czatowania z konsultantami telefonu zaufania 116 111 przez stronę: https://116111.pl/
To wszystko nie byłoby możliwe bez pomocy darczyńców. Dziękujemy, że byliście z nami zawsze, gdy potrzebowaliśmy wsparcia! ❤️ Nie możemy też nie wspomnieć o wspaniałych ludziach – naszych konsultantach, konsultantkach i wszystkich pracownikach Programu Pomocy Telefonicznej. Dziękujemy za ogromne serca, które okazujecie każdego dnia! Za to, że słuchacie, akceptujecie, nie oceniacie, współdzielicie emocje, potraficie zrozumieć codzienne smutki, szukacie rozwiązań i za to, że jesteście dla dzieci ❣️
Ty też możecie podziękować naszym konsultantom za ich pracę, zostawiając komentarz z dobrym słowem. A z okazji 15 urodzin 🎂 wspieraj telefon zaufania 116 111, wpłacając na zbiórkę Siepomaga.pl: https://www.siepomaga.pl/telefon-zaufania
Dziękujemy!