Wiosnę witamy nową identyfikacją wizualną stworzoną przez Michała Dąbrowskiego (dziękujemy ).
Wkrótce uruchomimy też stronę internetową w nowej odsłonie.
Nasza Fundacja zajmuje się pielęgnowaniem i wzmacnianiem różnorodności – tę różnorodność chciałyśmy przekazać w naszej identyfikacji wizualnej. Stąd decyzja o tym, by nie reprezentował nas jeden kolor przewodni, ale by nasza identyfikacja była kolorowa. Aby nie reprezentował nas jeden wybrany kształt, ale ich wielość. Aby dynamika form, połączenia i relacje przedstawiały nasz charakter również w warstwie wizualnej.
Tak się widzimy i tak chcemy być widziani i widziane przez Was!
Bardzo ważna jest dla nas przejrzystość, jasność komunikatów i łatwość w wyszukiwaniu informacji, dlatego też na te cechy stawia nasza nowa strona internetowa (już wkrótce!) i cała identyfikacja.
Dzięki tej zmianie wizualnej przedstawiamy się na nowo jako profesjonalna, nowoczesna, przyjazna organizacja, dla której dostępność, różnorodność i przejrzystość wyznaczają kierunek i styl komunikacji.
Czule żegnamy się z poprzednim logo. Wielkie ukłony dla autorki, Małgorzaty Wójcickiej – pomarańczowego logo symbolizujące otwieranie się i nawiązywanie relacji towarzyszyło nam przez 17 lat! Idea zaproszenia do spotkania zostaje z nami.