🚀 Pobierz teraz: https://maplord.io
🍵 Kup Najlepsze Herbaty: http://tuncia.pl
🛒 Odwiedź Nasz Sklep: https://globalista.pl
📈 Chcemy się ciągle rozwijać dlatego potrzebujemy Waszego wsparcia! Możecie to zrobić zostając patronem kanału! Więcej po kliknięciu opcji ,,wspieraj”
📰 Publikujemy: Wtorek 17:30 / Czwartek 17:30 / Sobota 15:30
Specjalne wydania mogą pojawiać się częściej!
📜 O czym dzisiejszy materiał:
Niemieckie czy amerykańskie gazety także zainteresowane były Polskim CPK, w Niemczech pojawiały się nawet artykuły o możliwym konkurowaniu z ich portami lotniczymi takimi jak ten np. ten we Frankfurcie. “Die Welt” otwarcie wskazuje, że konkurencja z CPK będzie dużym wyzwaniem dla berlińskiego lotniska. Dzisiaj jeśli chcecie lecieć do bardziej egzotycznych kierunków albo mieć lepsze połączenia z kluczowymi lotniskami, musicie niestety podróżować przez Niemcy. Wiem, bo sam tego już doświadczałem. Ale dobrze, o liczbach mówiąc spójrzmy na mapę i możliwości pasażerskie CPK. Weźmy za przykład Berlin, który także stworzył duże podmiejskie lotnisko. W zakresie jego możliwości obsługi dla mieszkańców posiadających możliwości logistyczne dojazdu znajduje się około 23 miliony ludzi w przypadku samych niemiec i landów takich jak Brandenburgia, Saksonia dochodząc nawet do Szlezwig Holstein oraz Hamburga. Doliczmy do tego także część Polską, naszych regionów przygranicznych ze Szczecinem włącznie oraz Pragą na południu. Daje nam to około 33 miliony ludzi, którzy realnie mogą być zainteresowani przyjazdem na lotnisko w celu podróży właśnie z niego. Teraz oceńmy możliwości CPK- Lotnisko dalej dla zachodniej części naszego kraju byłoby położone w dalszej odległości niż Berlin jednak z uwagi na aspekt rodzinnego portu zapewne wiele ludzi skorzystałoby z jego usług, ale odejmijmy w Polsce nawet 25% populacji, daje nam to w dalszym ciągu około 30 milionów ludzi, doliczmy do tego potencjalnych pasażerów z Czech, które miałyby bliżej do Warszawy, ze Słowacji, Ukrainy, krajów Bałtyckich oraz może w przyszłości potencjalnie z Białorusi jeśli sytuacja geopolityczna uległaby poprawie.
📖 O mnie i moim zespole:
Witajcie na kanale geopolityczno-ekonomicznym Globalista, gdzie od ponad ośmiu lat przenikamy gęstą sieć światowych wydarzeń, analizując ich finansowe i geopolityczne aspekty. Jestem absolwentem renomowanej uczelni Leona Koźmińskiego w Warszawie, a moja pasja do zgłębiania tajemnic globu prowadzi mnie do tworzenia głębokich reportaży, które chcę Wam dostarczyć. Jako niezależny dziennikarz nigdy nie uległem pokusie sprzedaży się innym mediom, pozostając wiernym wartościom prawdziwej niezależności. Zapraszam Was do podróży przez świat ,,gdzie informacje są kluczem, a wiedza jest naszą siłą.” Nasz zespół składa się z entuzjastów i profesjonalistów, którzy kochają swoją pracę dostarczając Wam najbardziej jakościowe materiały! Najnowsze informacje z Polski i ze świata znajdziecie właśnie u nas 🙂
🕜 Oś czasu:
0:00 Kilka słów ode mnie na start
2:00 Premiera Maplord 2.0
3:20 Czym w ogóle jest CPK i czy jest nam potrzebne?
7:44 Zasięg logistyczny CPK
10:07 Ale tu nie chodzi tylko o ruch pasażerski…
11:21 Rozbudowa innych portów lotniczych w Europie
13:32 Kwestie ekologiczne i aktualne działania rządu odnośnie CPK
#Polska #cpk #inwestycja
Żródło: GlobalistaTV