2.9 C
Warszawa
22 grudnia, 2024, 02:02
MigranciwPolsce.pl

Polska BUDUJE SIŁĘ na MORZU? – Wielka rozbudowa



▶▶ Informacje na temat oferty gry bez podatku:  https://partner.betclic.pl/globalista/
KOD promo: GLOBALISTA. Apkę Betclic można pobrać korzystając z powyższego linku 18+.
 
Promocja obowiązuje od 11.03.2024 DO ODWOŁANIA. Szczegóły promocji w regulaminie dostępnym na www.betclic.pl. Hazard wiąże się z ryzykiem. BEM Operations Ltd. to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami prawnymi. 18+ #ReklamaBetclic

🚀 Pobierz teraz: https://maplord.io
🍵 Kup Najlepsze Herbaty: http://tuncia.pl
🛒 Odwiedź Nasz Sklep: https://globalista.pl

📈 Chcemy się ciągle rozwijać dlatego potrzebujemy Waszego wsparcia! Możecie to zrobić zostając patronem kanału! Więcej po kliknięciu opcji ,,wspieraj”

📰 Publikujemy: Poniedziałek 17:30 / Środa 17:30 / Sobota 15:30
Specjalne wydania mogą pojawiać się częściej!

📜 O czym dzisiejszy materiał:

Polskie porty są obecnie jednymi z najszybciej rozwijających się w europie. Tylko pomiędzy 2022, a 2023 rokiem odnotowały wzrost przeładunków o ponad 10%. Port Gdańsk stał się najszybciej rozwijającym portem europejskim ostatniej dekady, z dynamiką wzrostu na poziomie 167% jednocześnie to największy port Bałtyku pod względem przeładowywanych towarów. Port w Gdańsku wyprzedził w zeszłym roku Amsterdam, Walencję, Marsylię i Barcelonę. To naprawdę wielkie morskie porty przeładunkowe, więc wynik powinien budzić podziw. Tym bardziej z uwagi na fakt, że jeszcze w 2020 roku port w Gdańsku znajdował się dopiero na 18 miejscu największych portów Europy. Dziś mamy zajmować 8 pozycję w europie, a dalsze możliwości wzrostu są ogromne. Morze Bałtyckie jest furtką na świat dla całego polskiego biznesu, a samo morze daje już dziś gigantyczne możliwości dla naszej gospodarki i bezpieczeństwa. Do terminalu LNG w Świnoujściu trafia około 30% polskiego zapotrzebowania na gaz. Z kolei w ramach baltic pipe kolejne 40%. Obszar Bałtyku zamieszkuje ponad 100 mln ludzi, wytwarzających prawie 15 proc. produkcji ogólnoświatowej. 70 tys. statków wpływa rocznie przez duńskie cieśniny- a samo morze oraz nasza działalność z nim związana przekłada się na nawet 20% całościowej gospodarki. To co widzicie to największy statek polskiej floty handlowej czyli masowiec Karpaty. Liczy on 229 metrów długości i należy do jednych z najnowocześniejszych tego typu jednostek na świecie. Polska ma pewne zasługi dla światowej żeglugi, ba możemy być nawet morską potęgą, a wiele zależy od najbliższych lat.

📖 O mnie i moim zespole:
Witajcie na kanale geopolityczno-ekonomicznym Globalista, gdzie od ponad ośmiu lat przenikamy gęstą sieć światowych wydarzeń, analizując ich finansowe i geopolityczne aspekty. Jestem absolwentem renomowanej uczelni Leona Koźmińskiego w Warszawie, a moja pasja do zgłębiania tajemnic globu prowadzi mnie do tworzenia głębokich reportaży, które chcę Wam dostarczyć. Jako niezależny dziennikarz nigdy nie uległem pokusie sprzedaży się innym mediom, pozostając wiernym wartościom prawdziwej niezależności. Zapraszam Was do podróży przez świat ,,gdzie informacje są kluczem, a wiedza jest naszą siłą.” Nasz zespół składa się z entuzjastów i profesjonalistów, którzy kochają swoją pracę dostarczając Wam najbardziej jakościowe materiały! Najnowsze informacje z Polski i ze świata znajdziecie właśnie u nas 🙂

🕜 Oś czasu:
0:00 Polskie porty rozwijają się najszybciej w Europie
3:21 Partner materiału – Betclic
4:47 Wielki megaprojekt – miasto Gdynia
6:15 Port i planowany terminal w Świnoujściu
9:05 Pomorze staje się centrum inwestycyjnym Polski
11:18 Statki wypływające z polskich stoczni
15:24 Polski przemysł rybny

#Polska #morzebałtyckie #potęga

Żródło: GlobalistaTV

Polecane wiadomości